10 طرح برتر پنجره های UPVC در نمای ساختمان

10 طرح برتر پنجره های UPVC در نمای ساختمان

فهرست مطالب

10 طرح برتر پنجره های UPVC در نمای ساختمان ، عنوان مقاله امروز مهیا پنجره است که در این مطلب با 10 طرح رایج و جهانی پنجره های UPVC در نمای ساختمان آشنا خواهید شد.

پنجره‌های غیر قابل باز شدن: به عنوان پنجره تصویر هم شناخته می شوند که امکان ورود بیشترین حد ممکن نور را بدون ورود هوای ناخواسته و حشرات فراهم می کند. در کلان شهر هایی مثل تهران انتخاب خوبی است و به نما شکل امروزی و مدرن می بخشد. این پنجره ها همچنین در فضای داخلی ساختمان هم استفاده می شوند.

10 طرح برتر پنجره های UPVC در نمای ساختمان

  1. پنجره کوچک: این طرح از پنجره ها از دو یا سه قسمت تشکیل شده اند که هم باعث ورود نور بیشتری به اتاق می شود و هم استایل شیک تری به نما می‌دهد.
  2. پنجره لولا دار: یکی از محبوب ترین و رایج ترین انواع پنجره در نمای ساختمان است. این پنجره که به شکل در باز می شود، باعث ورود بیشترین هوای ممکن می‌شود و همچنین دید باز و خوبی از منظر اطراف فراهم می‌کند.
  3. پنجره شیب دار: این نوع پنجره ها که هنگاه باز شدن روی شیب اریب می‌چرخند، باعث ایجاد نمای ظریف ومدرن در ساختمان می شوند. علاوه بر تامین نور زیاد و هوای آزاد، کنترل بیشتری برای ساکنین فراهم می‌کند.
  4. پنجره کشویی: یکی از متنوع ترین و راحت ترین سبک های طراحی پنجره است که برای محیط هایی با مناظر زیبا و پنت هاوس ها مناسب است.
  5. پنجره دو قسمتی: به عنوان نوعی ارسی هم شناخته می‌شوند. علاوه بر جذابیت و زیبایی که به نما می‌دهند، نگهداری و تمیز کردن آن آسان است و استایل کلاسیک و مدرن را به طور همزمان فراهم می‌کند.
  6. پنجره های بادگیر: برای ایجاد جریان هوای طبیعی در تمام فصول سال انتخاب مناسبی است و علاوه بر زیبایی باعث فراهم شدن نمایی زیبا می شوند.
  7. پنجره های ترکیبی: نوعی پنجره محبوب و انعطاف پذیر که با هر سلیقه و سبکی تطبیق پذیرند. مزیت این نوع پنجره ها این است که می توانید از شکل یکپارچه و محکم پنجره در نما استفاده کنید و همزمان میزان دسترسی خود به نور و هوای آزاد را تنظیم کنید.
  8. پنجره ویلایی: برای ایجاد طراحی های باز و زیبا مورد استفاده قرار می گیرند. با وجود استفاده از نور و هوای تازه اجازه ورود حشرات و جانوارن را از پنجره نمی دهد.
  9. پنجره تمام شیشه: راه حل خوبی برای روشن کردن فضای داخلی خانه است و آن را بزرگتر جلوه می دهد. همچنین وجود شیشه‌های سرتاسری و کامل نمای، بیرونی ساختمان را زیبایی و وحدت می بخشد.
  10. پنجره های غیر قابل باز شدن: به عنوان پنجره تصویر هم شناخته می شوند که امکان ورود بیشترین حد ممکن نور را بدون ورود هوای ناخواسته و حشرات فراهم می کند. در کلان شهر هایی مثل تهران انتخاب خوبی است و به نما شکل امروزی و مدرن می بخشد. این پنجره ها همچنین در فضای داخلی ساختمان هم استفاده می‌شوند.

Leave a Reply

×

 

سلام !

سوالات خود را می‌توانید از طریق واتساپ بپرسید؛ پاسخگو شما هستیم.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟