راهنمای خرید پنجره دوجداره

راهنمای خرید پنجره دوجداره

فهرست مطالب

راهنمای خرید پنجره دوجداره برای یک خرید مطمئن و مناسب بسیار حائز اهمیت است که باید پیش از خرید پنجره دوجداره از کارشناسان و متخصصان این حوزه مشاوره و راهنمایی کسب نمود تا بهترین انتخاب را داشت. امروزه پنجره‌های دوجداره تنوع زیادی دارند و انواع بسیار زیادی از آن‌ها در بازار موجود است که باید مناسب‌ترین خرید را تجربه نمود.

با انواع پنجره می‌توان بر اساس سلیقه و نیاز هر فرد یک مدل و طرح را انتخاب نمود. پنجره‌ های دوجداره مزایا و ویژگی‌های بسیار زیادی دارند که در مقایسه با پنجره‌های قدیمی و آهنی کاربرد زیادی دارند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

پنجره کشویی آلومینیومی
پنجره آلومینیومی کشویی

پروفیل پنجره نقش بسیار زیادی در طول عمر و کیفیت پنجره دارد. پروفیل آلومینیوم از بهترین و مرغوب‌ترین پروفیل‌های موجود برای پنجره است که اگر می‌خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید بهتر است که پنجره شما از این پروفیل ساخته شده باشد. طراحی زیبا و تنوع این پنجره‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل آن برای خرید پنجره دوجداره است. پنجره دوجداره استاندارد بالایی دارد و در مقایسه با سایر پنجره‌ها از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند.

برای راهنمای خرید پنجره دوجداره بهتر است که بگوییم این پنجره اولویت بالایی در خرید پنجره‌ها دارد که شما می‌توانید یکی از انواع آن را بر اساس سلیقه و نیاز خود انتخاب نمایید. مشاوره درست و اصولی پیش از خرید پنجره کمک شایانی به انتخاب درست شما خواهد نمود.

اگر با مشاوره یک فرد متخصص یک انتخاب درست و مطمئن داشته باشید می‌توانید تا سالیان بسیار زیادی از طول عمر پنجره خود اطمینان داشته باشید. شرکت تولید کننده پنجره دوجداره نیز بسیار حائز اهمیت است که باید پنجره را از یراق آلات و پروفیل با کیفیت تولید کرده باشد.

نکات مهم خرید بهترین پنجره

تنوع در این نوع از پنجره بسیار زیاد است و در ابعاد و اندازه مختلف طراحی و تولید می‌شود که شما بر اساس سلیقه خود و فضای مورد نظر خود باید یکی از این پنجره‌های دوجداره را انتخاب کنید.

محیط مورد نظر برای نصب پنجره نیز باید برای انتخاب پنجره دوجداره حائز اهمیت باشد زیرا نوع پنجره بر اساس فضای ساختمان تعیین می‌شود.

دقت به پروفیل محصول یکی از پارامترهای مهم در انتخاب نوع پنجره است. عملکرد خاص برخی از پنجره‌های دوجداره باعث شده تا بیشترین استفاده برای ساختمان سازی را داشته باشند. به طور مثال پروفیل‌های آلومینیومی به دلیل کیفیت بسیار زیاد و زیبایی بسیار عالی بیشترین استفاده را در بین انواع پنجره دارند.

این پروفیل پنجره‌ها بالاترین عایق بندی حرارتی و عایق بندی صوتی را دارند که این پارامتر یکی از مهم‌ترین پارامترهای انتخاب پنجره برای ساختمان‌ها است.

یراق آلات و نوار درزبندی نیز یکی دیگر از پارامترهای مهم انتخاب بهترین پنجره است که پیش از خرید باید به آن دقت کافی شود. یراق آلات با کیفیت طول عمر پنجره را بسیار بالاتر می‌برند و نوار درزبندی مناسب نیز باعث عایق بندی فوق العاده پنجره می‌شود. رعایت این نکات در هنگام تولید پنجره باعث می‌شود تا حد بسیار زیادی از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

معیارهای انتخاب بهترین پنجره دوجداره

معیارهای انتخاب بهترین پنجره دوجداره بسیار زیاد است که بر اساس مکان مورد استفاده از پنجره هر کدام از این معیارها مورد اهمیت قرار می‌گیرد. در ادامه با برخی از معیارهای انتخاب پنجره دوجداره آشنا خواهید شد.

کیفیت پنجره

کیفیت پنجره از مهم‌ترین معیارهای انتخاب پنجره دوجداره است. در دنیای امروزی انواع بسیار زیادی از پنجره وجود دارد که پنجره‌های آلومینیومی و یو پی وی سی از باکیفیت‌ترین انواع پنجره به شمار می‌آیند که همین معیار باعث استفاده بیشتر از این پنجره‌ها در ساختمان سازی شده است. پنجره‎‌های آلومینیومی پروفیل ضد خوردگی، ضد حریق و عمر بسیار مناسبی دارند.

زیبایی پنجره

زیبایی نیز یکی از بهترین و با ارزش‌ترین معیارهای انتخاب بهترین پنجره است. پنجره باید طوری طراحی شود که از درون و بیرون خانه زیبایی قابل مشاهده داشته باشد و افراد را جذب خود نماید. پنجره‌های آلومینیومی و یو پی وی سی زیبایی بسیار مناسبی در بین سایر پنجره‌ها دارند.

پنجره های آلومینیومی قدرت رنگ پذیری بالایی دارند و در تمامی طرح‌ها و مدل‌ها طراحی می‌شوند. پنجره های یو پی وی سی نیز علاوه بر قدرت رنگ پذیری بالا محدودیت در طراحی لمینت ندارند و در بین سایر پنجره‌ها فرم پذیرترین نوع پنجره به حساب می‌آیند.

قیمت پنجره دوجداره

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب پنجره دوجداره، هزینه تمام شده آن است. قیمت پنجره دوجداره براساس نوع انتخاب شده آن (تک حالته، دو حالته، فرانسوی و ..) و یراق آلات به کار رفته شده برای تولید آن متغیر است. به طور مثال پنجره‌های آهنی یا چوبی هزینه بسیار متفاوتی با پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی دارند. دلیل تفاوت هزینه نوع ساخت، پروفیل و یراق آلات به کار رفته در آن‌‎ها است.

پنجره آلومینیومی تک حالته
پنجره آلومینیومی تک حالته

از کدام شرکت پنجره دوجداره خریداری کنیم؟

برای خرید پنجره دوجداره از شرکت باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید تا یک پنجره با کیفیت خریداری بخرید. خرید پنجره های دوجداره آلومینیومی سهم بسیار زیادی را در بازار پنجره دارند. نکاتی که حتما پیش از خرید پنجره دوجدار باید به آن دقت نمود را در ادامه بررسی خواهیم نمود.

  • کارنامه شرکت: برای خرید پنجره دوجداره باید کارنامه شرکت مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید و نظرات کاربران و مشتریان آن شرکت را با دقت مطالعه نمایید. در این رابطه چند نکته مهم مانند استفاده از متخصص، کیفیت خوب کالاها و تجهیزات مدرن حائز اهمیت است. حتما صفحه نمونه‌کارهای آن شرکت را ببینید.
  • خدمات پس از فروش: برای خرید هر محصولی به خصوص پنجره دوجداره ارائه خدمات پس از فروش مناسب برای خریدار بسیار مهم است. خدمات پس از فروش این اطمینان را به خریدار می‌دهد که اگر محصول خریداری شده پس از تحویل یا پس از مصرف در مدت زمان کوتاه دچار مشکل فنی شد خریدار می‌تواند از خدمات پس از فروش آن استفاده نماید. عیب یابی پنجره دوجداره یکی دیگر از خدمات پس از فروش پنجره است که در هنگام مواجه با عیب می‌تواند از آن استفاده کرد و کارشناس مربوط جهت بازبینی به محل نصب پنجره مراجعه خواهد کرد.
  • خدمات جانبی: خدمات جانبی یکی دیگر از نکات مهمی است که باید برای انتخاب یک شرکت به آن دقت کرد. خدمات جانبی پنجره دوجداره شامل: اصلاح رنگ پروفیل پنجره، نصب توری، تعمیر لمینت پنجره و … می‌شود.

بیشتر بخوانید: پنجره الومینیومی دوحالته

بهترین برند پنجره دوجداره

بهترین برند برای خرید پنجره دوجداره بر اساس چند پارامتر تعیین می‌شود. پارامترهای تعیین کننده بهترین برند پنجره دوجداره شامل خدمات پس از فروش شرکت برای پنجره‌های خود، کیفیت پنجره دوجداره، کارنامه شرکت درب و پنجره سازی و استفاده از متخصص برای ساخت پنجره دوجداره می‌شود.

براساس تمامی این پارامترهای گفته شده شرکت درب و پنجره سازی مهیا پنجره از بهترین برندها و معروف‌ترین برندهای درب و پنجره سازی است که مشتریان بسیار زیادی دارد و تمامی مشتریان این شرکت از کیفیت یراق آلات و پروفیل درب و پنجره‌های ساخته شده رضایت کامل دارند و از انتخاب خود برای درب و پنجره دوجداره کاملا راضی هستند.

کیفیت استاندارد درب و پنجره دوجداره در مهیا پنجره منحصر به فرد بوده و در بین رقبای خود بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهد. کیفیت مطلوب درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و یو پی وی سی مهیا پنجره در عمل قابل اثبات است و نیازی به تبلیغ از کیفیت درب و پنجره وجود ندارد.

Leave a Reply

×

 

سلام !

سوالات خود را می‌توانید از طریق واتساپ بپرسید؛ پاسخگو شما هستیم.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟