پروفیل آلومینیومی کرونت چیست؟

پروفیل آلومینیومی کرونت چیست؟

فهرست مطالب

پروفیل آلومینیومی کرونت (coronet)، نوعی پروفیل آلومینیومی است که در این مقاله با آن آشنا خواهید شد؛ همراه ما باشید.

پروفیل آلومینیومی یکی از پرکاربردترین پروفیل‌هایی است که در صنعت ساختمان استفاده می‌شود، یکی از مهم‌ترین انواع آلومینیوم که در تولید درب و پنجره دو جداره کاربرد دارد آلومینیوم کرونت است.

در این مطلب از مهیا پنجره به صورت کامل این نوع پروفیل را بررسی می‌کنیم و همچنین شما می‌توانید جهت خرید پنجره آلومینیومی از سایت مهیا پنجره اقدام کنید. مهیا پنجره با توانایی طراحی و تولید برترین پنجره‌های آلومینیومی، می‌تواند محصولات مورد نیاز شما را در کاربردهای مختلف از جمله مراکز مسکونی، تجاری، تفریحی و…عرضه کند.

پروفیل کرونت چیست؟

پروفیل آلومینیومی کرونت (coronet)، نوعی پروفیل آلومینیومی است که برای تولید پنجره‌های تک جداره و دوجداره استفاده می‌شود. این پروفیل، دارای مقطعی ذوزنقه‌ای شکل است که باعث می‌شود پنجره‌های تولید شده با آن، از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشند.
از این نوع پروفیل بیشتر در تولید پنجره دو جداره استفاده می‌شود و با توجه تنوع بالای پروفیل آلومینیوم کرونت، کاربردهای مختلفی هم دارد.

انواع پروفیل آلومینیومی کرونت

پروفیل آلومینیومی کرونت، در انواع مختلفی تولید می‌شود که هر کدام کاربرد خاصی دارند. از جمله انواع پروفیل کرونت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروفیل سیل: این نوع از پروفیل آلومینیومی کرونت، برای آب‌بندی پنجره‌های دوجداره استفاده می‌شود.
  • پروفیل جنب: به عنوان رابط سایر پروفیل‌ها را بهم متصل می‌کند.
  • پروفیل تابریل: این پروفیل برای تقویت پروفیل‌های کرونت استفاده می‌شود.
  • پروفیل وادار: برای هدایت آب‌های حاصل از بارندگی به سمت بیرون پنجره استفاده می‌شود.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره های آلومینیومی، به دلیل ساختار فلزی خود، رسانای خوبی برای گرما و سرما هستند. این ویژگی باعث اتلاف انرژی و افزایش هزینه‌های گرمایش و سرمایش می‌شود، به همین دلیل برای رفع این مشکل از پروفیل آلومینیومی ترمال بریک استفاده می‌شود.

در ساخت یکی از انواع پروفیل‌های ترمال بریک، از تسمه پلی‌آمید استفاده می‌شود، تسمه پلی‌آمید، ماده‌ای با مقاومت حرارتی بالایی است که می‌تواند تا دمای ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد مقاومت کند. همچنین، تسمه پلی‌آمید، می‌تواند در دمای منفی۵۰ درجه سانتی‌گراد، عملکرد خود را حفظ می‌کند.

وجود تسمه پلی‌آمید در پروفیل‌های ترمال بریک، باعث می‌شود که انتقال گرما و سرما بین دو لایه آلومینیومی، کاهش یابد. این امر، باعث می‌شود که پنجره‌های ساخته شده با پروفیل‌های ترمال بریک و تسمه پلی‌آمید، از عایق‌بندی بهتری برخوردار باشند.

با توجه به استفاده شرکت مهیا پنجره از پروفیل های آلومینیومی فوق العاده استاندارد، می‌توانید محصولات متنوع را در سایت مشاهده کنید و یک خرید عالی را تجربه کنید. برای مشاوره قبل از خرید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشاهده کنید: انواع پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیومی دو جداره

استفاده از آلومینیوم به دلیل وزن سبک آن، طرفداران زیادی در تولید درب و پنجره دارد. پنجره‌ دو جداره آلومینیومی، به دلیل ساختار ظریف خود، زیبایی خاصی دارند. این ویژگی، باعث می‌شود که برای ساختمان‌های مدرن که یکپارچگی اولویت دارد گزینه مناسبی باشند.

پنجره های آلومینیومی دو جداره با توجه به ویژگی‌های خود به دو دسته ترمال بریک و نانترمال تقسیم می‌شود، تفاوت اصلی پنجره‌های دوجداره ترمال بریک و نانترمال، در وجود یا عدم وجود یک لایه عایق به نام تسمه پلی‌آمید بین دو لایه آلومینیوم است.

در پنجره‌های دوجداره ترمال بریک، یک لایه عایق بین دو لایه آلومینیوم وجود دارد که باعث می‌شود که انتقال گرما و سرما بین دو لایه آلومینیوم، کاهش یابد. در پنجره های دوجداره نانترمال، این لایه عایق وجود ندارد و به همین دلیل، این نوع پنجره‌ها، عایق‌بندی مناسبی در برابر گرما و سرما ندارند.

قیمت پنجره آلومینیومی

قیمت پنجره آلومینیومی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت پنجره آلومینیومی، عبارتند از:

انواع مدل پنجره آلومینیومی دو جداره

از انواع پنجره آلومینیومی دو جداره می‌توان به پنجره کشویی، پنجره آلومینیومی دو حالته، پنجره آلومینیومی گیوتینی، پنجره لیفت اند اسلاید و… اشاره کرد.

نوع مدل پنجره آلومینیومی تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد. می‌توانید برای مشاوره قبل از خرید انواع مختلف پنجره و اطلاع از قیمت، با کارشناسان مهیا پنجره در تماس باشید.

انواع پروفیل مصرفی

پروفیل‌های آلومینیومی، در انواع مختلفی از نظر کیفیت و قیمت تولید می‌شوند، به همین دلیل نوع پروفیل مصرفی در پنجره آلومینیومی، تاثیر زیادی بر قیمت پنجره دارد. به عنوان مثال، پروفیل‌های ترمال بریک، نسبت به پروفیل‌های نانترمال، گران‌تر هستند.

ارتفاع و عرض پنجره

ابعاد پنجره مورد نیاز شما نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت نهایی پنجره دو جداره آلومینیومی است.

نوع یراق پنجره دو جداره آلومینیومی

یراق پنجره، اجزای متحرکی هستند که باعث باز و بسته شدن پنجره می‌شوند. نوع یراق مصرفی در پنجره آلومینیومی نیز، تاثیر زیادی بر قیمت پنجره دارد. به عنوان مثال، یراق پنجره‌های آلمانی، نسبت به یراق پنجره‌های ایرانی، گران‌تر هستند.

شیشه دوجداره پنجره

شیشه دوجداره، از دو لایه شیشه تشکیل شده است که توسط یک فضای خالی، از یکدیگر جدا شده‌اند. این فضای خالی، معمولاً با هوا یا گاز آرگون پر می‌شود.

هزینه حمل و نقل و نصب پنجره

هزینه حمل و نقل و نصب پنجره، به عوامل مختلفی از جمله مسافت بین محل تولید پنجره و محل نصب پنجره و نوع نصب پنجره بستگی دارد.

مونتاژ تمام اتوماتیک

مونتاژ تمام رباتیک، روشی جدید برای تولید پنجره آلومینیومی دوجداره است که در آن، تمام مراحل تولید پنجره، توسط تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. این روش، باعث افزایش کیفیت و دقت تولید پنجره آلومینیومی دوجداره خواهد شد.
شما می‌توانید برای اطلاع از دقیق از قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی مورد نیاز خود، با مهیا پنجره تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • آیا پنجره آلومینیومی دوجداره عمر طولانی دارد؟
    اگر پنجره آلومینیومی دوجداره، با کیفیت بالا و توسط یک شرکت معتبر تولید و نصب شده باشد، می‌تواند عمر طولانی داشته باشد. عمر پنجره دوجداره آلومینیومی، به عوامل مختلفی از جمله کیفیت مواد اولیه، کیفیت ساخت، نحوه استفاده و شرایط محیطی بستگی دارد.
  • چرا برای خرید پنجره آلومینیومی، مهیا پنجره را انتخاب کنیم؟
    ما با استفاده از برترین منابع انسانی این صنعت و همینطور استفاده از تجهیزات و مواد اولیه استاندارد، برترین پنجره‌های آلومینیومی را تولید می‌کنیم.

خرید پنجره آلومینیومی

آیا به دنبال خرید پنجره‌ آلومینیومی دوجداره، با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب هستید؟ برای خرید پنجره آلومینیومی حساسیت بالایی دارید؟ اگر این طور است مهیا پنجره بهترین انتخاب شما برای بهترین خرید پنجره آلومینیومی است.

مهیا پنجره، تولید کننده انواع پنجره های آلومینیومی با کیفیت و با طراحی انواع پنجره‌ها، می‌تواند همه توقعات شما را برآورده کند. پنجره های آلومینیومی دوجداره مهیا پنجره، از پروفیل‌های آلومینیومی با کیفیت بالا ساخته شده‌اند. این پروفیل‌ها، دارای مقاومت و استحکام بالا و در برابر عوامل جوی، مقاوم هستند.

تمام جزئیات تولید پنجره آلومینیومی دوجداره، توسط بهترین کارشناسان و باکیفیت‌ترین تجهیزات انجام می‌شود، پس اگر قصد دارید پنجره آلومینیومی استاندارد و فوق العاده با کیفیتی را خریداری کنید مهیا پنجره بهترین انتخاب برای شما است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

×

 

سلام !

سوالات خود را می‌توانید از طریق واتساپ بپرسید؛ پاسخگو شما هستیم.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟